Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sint Ritta. Meer weten? Ontdek meer
Demi
26 jun 2026 om 19:58
Heerlijk gegeten! Snelle en fijne service
Stijn
26 jun 2026 om 12:45
Geweldig, gratis blikje erbij gekregen. Om 12 uur smiddags besteld en dan gewoom perfect eten. 100% aan te raden, werkt ook goed tegen katers.
Tiago
25 jun 2026 om 20:17
delicious
Annelies
20 jun 2026 om 19:58
Lekker pizza en nog heel goed warm. Vriendelijke bezorger. Vlotte service.
Lea
20 jun 2026 om 18:18
smaakte lekker goed verpakt snelle bezorging vriendelijke bezorger
Emanuel
15 jun 2026 om 14:02
Lekker pizza
Solveiga
14 jun 2026 om 14:02
Snelle bezorging met lekker eten
Remco
11 jun 2026 om 18:21
lekker snel en vriendelijk!
Sjors
8 jun 2026 om 22:19
Nog steeds de beste kapsalon in Beek en Donk!
Lorena
8 jun 2026 om 19:59
Super lekker en heel klantvriendelijk, toppersss!!
Indra
6 jun 2026 om 18:18
Eten zoals gewoonlijk weer heerlijk en goede portie. Goed warm gehouden onderweg! Hadden gevraagd 17:30, werd 17:50. Kan gebeuren is normaliter niet.
Gerarda
6 jun 2026 om 17:19
Het eten was niet naar mijn smaak. Bij de bezorging werd een extra blikje drinken geleverd....maar twee redbulls waren vergeten.